Skuteczne badanie świata Klienta. Sprzedaż ubezpieczeń B2H(uman) (120min)
„Klient też człowiek” to myśl przewodnia, która staje się podstawą procesu sprzedaży na dzisiejszym rynku ubezpieczeń. Zatem sprzedaż B2H(uman) wypiera model B2C czy B2B. Klient chce być obsłużony profesjonalnie choć nie zawsze ma możliwość (chęci i czas) dokładnie przeanalizować swoje potrzeby ubezpieczeniowe. Umiejętność szybkiego pozyskania kluczowych informacjii sprzedaż już na etapie analizy potrzeb Klienta w kontekście ubezpieczenia zdrowotnego lub na życie wyróżni Cię na tle konkurencji!
Co zyskujesz?
- Praktyczną wiedzę i umiejętność oceny potrzeb ubezpieczeniowych Klienta.
- Wzbogacasz swój katalog potencjalnych potrzeb Klienta.
- Umiejętność dotarcia do obszarów życia i potrzeb Klienta, do których konkurencja nie dociera.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Szybko definiować kluczowe potrzeby Klienta.
- Prawidłowo i prosto szacować te potrzeby.
- Skutecznie sprzedawać już na etapie badania potrzeb Klienta.
Informacje dodatkowe
Zaświadczenie | |
---|---|
Czas trwania | 2 godziny |
Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
Forma | |
Język | |
Stanowisko | |
Test | |
Trener | |
Zakres tematyczny | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
46.00zł (z VAT) -
Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)
46.00zł (z VAT) -
Тrening «Droga od marzenia do celu»
0.00zł (z VAT) -
Doświadczenia rynku i analiza poprawności dokumentów po 3 latach obowiązku szkoleń zawodowych dla rynku pośrednictwa.
290.00zł (z VAT)