-
Analiza potrzeb Klienta – Aspekty prawne (60 min)
ANALIZA POTRZEB KLIENTA – ASPEKTY PRAWNE Przed zawarciem umowy ubezpieczenia dystrybutor ma obowiązek dokonać analizy potrzeb Klienta. Na rynku istnieje wiele produktów ubezpieczeniowych, które chronią nas i nasz majątek…
-
Budowanie wizerunku oraz kontakt posprzedażowy z Klientem (60 min)
BUDOWANIE WIZERUNKU ORAZ KONTAKT POSPRZEDAŻOWY Z KLIENTEM Obsługa posprzedażowa jest tak samo ważnym elementem całego procesu, jak pozyskanie Klienta czy zawarcie kontraktu. Jako jego część składowa przekłada się na…
-
Dystrybucja ubezpieczeń (180 min)
Szkolenie wprowadza w najważniejsze informacje z zakresu dystrybucji ubezpieczeń. Ponadto przedstawia szereg przepisów regulujących to zagadnienie. Pomoże w zrozumieniu mechanizmów oraz zależności występujących na rynku ubezpieczeń. PLAN SZKOLENIA: 1….
-
Jak angażować Klienta w rozmowę? (60 min)
JAK ANGAŻOWAĆ KLIENTA W ROZMOWĘ? JAK POBUDZIĆ JEGO ŚWIADOMOŚĆ UBEZPIECZENIOWĄ? Sprzedaż ubezpieczeń, to najtrudniejsza sprzedaż na świecie. Dlaczego? Jako Agent ubezpieczeniowy musisz przekonać Klienta do zakupu produktu, z którego…
-
Likwidacja szkód osobowych – Rodzaje roszczeń (60 min)
LIKWIDACJA SZKÓD OSOBOWYCH – RODZAJE ROSZCZEŃ Podczas szkolenia zdobędziesz pogłębioną wiedzę na temat zasad funkcjonowania procesu likwidacji szkód osobowych oraz rodzaje roszczeń. Wyjaśnione zostanie pojęcie szkody w polskim prawie…
-
Obowiązki agenta w świetle ustawy o dystrybucji ubezpieczeń (60 min)
OBOWIĄZKI AGENTA W ŚWIETLE USTAWY O DYSTRYBUCJI UBEZPIECZEŃ Agent ubezpieczeniowy reprezentuje zakład ubezpieczeń i działa w jego imieniu lub na jego rzecz. Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń z dnia 15…