Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)

46.00 (z VAT)

STANDARDY ETYKI ZAWODOWEJ.
JAK DZIAŁAJĄ SŁOWA I ZWROTY W SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ

Od pośrednika ubezpieczeniowego wymaga się ogromnej wiedzy merytorycznej, nienagannej kultury osobistej, a przede wszystkim działania zgodnie z etyką zawodową. Zaufanie, przejrzystość, uczciwość, spójna kultura organizacyjna we wszystkich aspektach jej funkcjonowania oraz jawność zawsze razem nigdy wybiórczo mają wpływ na reputację o nas samych i firmie, którą reprezentujemy.

Klient, poszukując ochrony ubezpieczeniowej, staje przed wyborem nie tylko produktu, który sprosta jego wymaganiom związanych z potrzebami i możliwościami finansowymi, lecz również wyboru osoby pośrednika ubezpieczeniowego.

Prawidłowo przeprowadzona rozmowa prowadzi do zbudowania relacji opartej na zaufaniu Klienta do nas samych, produktów przez nas oferowanych, a w końcowym efekcie również do firmy, z którą współpracujemy. Zatem jak należy prowadzić rozmowę i zadawać pytania, aby przekonać Klienta do siebie? Jakie zwroty używać, a których unikać, tak by Twoja sprzedaż była bardziej efektywna? Odpowiedzi poznasz podczas szkolenia.

Podczas warsztatu zgłębione zostaną tajniki związane z zadawaniem właściwych pytań oraz sposobem prowadzenia rozmowy z Klientem tak by nasz rozmówca czuł się komfortowo oraz był przekonany o słuszności wyboru, którego dokona.

Podczas szkolenia dowiesz się:

– czym jest etyka,
– jak działają niektóre słowa w trakcie rozmowy z Klientem,
– jakie są najczęstsze błędy popełniane w trakcie rozmowy sprzedażowej.

Nauczysz się:

– jak właściwie zadawać pytania w oparciu o pewne zwroty i słowa,

– jakich słów nie używać w trakcie rozmowy z Klientem,

– jak prowadzić rozmowę by nasz Klient czuł się komfortowo,

– w jaki sposób prowadzić rozmowę, aby zweryfikować wymagania i oczekiwania Klienta,

– jakie są korzyści z prawidłowo przeprowadzonej rozmowy z Klientem.

Szkolenie jest częścią kompleksowego pakietu szkoleń, wypełniającego 15-godzinny wymóg szkolenia dla pracowników dystrybuujących produkty ubezpieczeniowe, zawarty w dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/97 z dn. 20 stycznia 2016 r. w sprawie dystrybucji ubezpieczeń oraz Ustawie z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz.U.2018.2210 z dnia 2018.11.27).

Informacje dodatkowe

Forma

Czas trwania

Język

Test

Zaświadczenie

Materiały szkoleniowe

Tak

Dział Ubezpieczeń

,

Zakres tematyczny

Trener

Stanowisko

,

Zgodny z IDD

Translate »
Filtr

Kurs zgodny z IDD +

Dział Ubezpieczeń +

Forma szkolenia -