-
Analiza potrzeb Klienta – Aspekty prawne (60 min)
ANALIZA POTRZEB KLIENTA – ASPEKTY PRAWNE Przed zawarciem umowy ubezpieczenia dystrybutor ma obowiązek dokonać analizy potrzeb Klienta. Na rynku istnieje wiele produktów ubezpieczeniowych, które chronią nas i nasz majątek…
-
Budowanie wizerunku oraz kontakt posprzedażowy z Klientem (60 min)
BUDOWANIE WIZERUNKU ORAZ KONTAKT POSPRZEDAŻOWY Z KLIENTEM Obsługa posprzedażowa jest tak samo ważnym elementem całego procesu, jak pozyskanie Klienta czy zawarcie kontraktu. Jako jego część składowa przekłada się na…
-
Jak angażować Klienta w rozmowę? (60 min)
JAK ANGAŻOWAĆ KLIENTA W ROZMOWĘ? JAK POBUDZIĆ JEGO ŚWIADOMOŚĆ UBEZPIECZENIOWĄ? Sprzedaż ubezpieczeń, to najtrudniejsza sprzedaż na świecie. Dlaczego? Jako Agent ubezpieczeniowy musisz przekonać Klienta do zakupu produktu, z którego…
-
Likwidacja szkód osobowych – Rodzaje roszczeń (60 min)
LIKWIDACJA SZKÓD OSOBOWYCH – RODZAJE ROSZCZEŃ Podczas szkolenia zdobędziesz pogłębioną wiedzę na temat zasad funkcjonowania procesu likwidacji szkód osobowych oraz rodzaje roszczeń. Wyjaśnione zostanie pojęcie szkody w polskim prawie…
-
Obowiązki agenta w świetle ustawy o dystrybucji ubezpieczeń (60 min)
OBOWIĄZKI AGENTA W ŚWIETLE USTAWY O DYSTRYBUCJI UBEZPIECZEŃ Agent ubezpieczeniowy reprezentuje zakład ubezpieczeń i działa w jego imieniu lub na jego rzecz. Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń z dnia 15…
-
Ochrona danych osobowych (60 min)
Dzięki szkoleniu uczestnik zapozna się z podstawowymi zagadnieniami związanymi z zapobieganiem praniu pieniędzy. Pomoże on zrozumieć istotę tego problemu i zdobyć wiedzę wymaganą przez Ustawodawcę. Każdy pracownik instytucji obowiązanej…
-
Ochrona Klienta na rynku usług finansowych (60 min)
OCHRONA KLIENTA NA RYNKU USŁUG FINANSOWYCH Anna Grykin Agent, jako profesjonalny uczestnik rynku finansowego, powinien legitymować się wiedzą na temat przysługujących Klientom uprawnień związanych z ochroną ich praw wobec…
-
Organizacja systemu emerytalnego (60min)
Szkolenie przygotowane zostało z myślą o wprowadzeniu w podstawowe zagadnienia dotyczące organizacji systemu emerytalnego. PLAN SZKOLENIA: 1. Definicja systemu emerytalnego. 2. 3-ch filary systemu emerytalnego 3. Świadczenia wypłacane z…
-
Prezentacja rozwiązania i negocjacje cenowe (60 min)
PREZENTACJA ROZWIĄZANIA I NEGOCJACJE CENOWE Negocjacje towarzyszą agentowi ubezpieczeniowemu podczas każdej rozmowy z Klientem. Co można zrobić aby było co negocjować? Kluczowa jest odpowiednia konstrukcja produktu. W tym miejscu…
-
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy (60 min)
Materiał przygotowany w szkoleniu pozwala zapoznać się z podstawowymi zagadnieniami związanymi z zapobieganiem praniu pieniędzy. Pomoże on zrozumieć istotę tego problemu i zdobyć wiedzę wymaganą przez Ustawodawcę. Każdy pracownik…
-
Przedstawienie rozwiązań językiem korzyści odpowiednim dla klienta (60 min)
PRZEDSTAWIENIE ROZWIĄZAŃ JĘZYKIEM KORZYŚCI ODPOWIEDNIM DLA KLIENTA. Od pierwszego spotkania z Klientem i właściwego przedstawienia oferty zależy sukces sprzedaży. Zatem, konsekwencje wynikające ze znajomości Klientów i posiadanej wiedzy, którą…
-
Standardy etyki zawodowej (60 min)
Szkolenie przedstawia podstawowe zagadnienia związane ze standardami etyki zawodowej. Pomoże ono zrozumieć istotę tego problemu i zdobyć wiedzę wymaganą przez ustawodawcę. Każdy pracownik instytucji obowiązanej ma bowiem powinność doszkalania…
-
Umowa ubezpieczenia (60 min)
UMOWA UBEZPIECZENIA Umowa ubezpieczenia to formalne potwierdzenie porozumienia pomiędzy zakładem ubezpieczeń i Klientem. Ustala wzajemne prawa i obowiązki. Do głównych należy wypłata świadczenia w momencie zajścia zdarzenia objętego ochroną…