ANALIZA RYNKU I POSZUKIWANIE KLIENTÓW
Analiza rynku i otoczenia firmy to zadanie konieczne do odrobienia przed wprowadzeniem oferty na rynek. Stanowi nieodłączny element procesu sprzedaży. Zatem warto wiedzieć jak się do niej przygotować i jakie informacje zbierać by wykonana praca dostarczyła wartościowych informacji. Rynek to miejsce do partnerskich interakcji organizacji z Klientem. Warto zatem wykorzystać dostępne narzędzia by efektywnie budować z nim relacje.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- jakie czynniki należy brać pod uwagę podczas analizy rynku,
- od czego zależy udane wdrożenie produktu i jego sprzedaż,
- jakie czynniki wpływają na decyzję Klienta.
Nauczysz się:
- zarządzać procesem pozyskiwania informacji o Kliencie,
- właściwie kierować komunikację do Klientów,
- efektywnie przedstawiać ofertę grupie odbiorców.
Informacje dodatkowe
Forma | |
---|---|
Czas trwania | |
Język | |
Test | |
Zaświadczenie | |
Materiały szkoleniowe | tak |
Trener | |
Stanowisko | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min) – Live Training
229.00zł (z VAT) -
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min)
89.00zł (z VAT) -
Zarządzanie stresem w życiu prywatnym i biznesie
229.00zł (z VAT) -
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
59.00zł (z VAT)