AKTYWNA SPRZEDAŻ I ZDOBYWANIE REKOMENDACJI
Dokonując wyboru podczas zakupu Klienci często opierają się na opinii innych. Wiąże się to z tzw. społecznym dowodem słuszności. Wierząc, że opinia innych jest uzasadniona, ufamy jej. Drugą bardzo ważną zaletą polecenia jest zmniejszane krytyczne myślenie, które zawsze pojawia się w obliczu kontaktu z handlowcem. Ponadto budują bazę wartościowych Klientów, obniżają koszt pozyskania Klienta, zwiększają widoczność marki oraz pozwalają zwiększyć lojalność obecnych Klientów.
Zatem o sile rekomendacji nie trzeba nikogo przekonywać. Prowadząc aktywne działania sprzedażowe powinieneś wykorzystać to źródło pozyskania Klientów.
Możemy wyróżnić rekomendacje spontaniczne i pozyskane. Podczas szkolenia skupimy się na tych drugich, wymagających aktywnych działań w celu ich pozyskania.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- dlaczego handlowcy nie proszą o rekomendacje, a Klienci niechętnie je dają?,
- jakie błędy popełniają handlowcy w pozyskiwaniu rekomendacji,
- kiedy jest właściwy moment na pozyskiwanie rekomendacji?.
Nauczysz się:
- prosić o rekomendacje,
- dobrych praktyk zdobywania rekomendacji,
- pokonywać blokady by Klient chętnie polecał.
Informacje dodatkowe
| Forma | |
|---|---|
| Czas trwania | |
| Język | |
| Test | |
| Zaświadczenie | |
| Materiały szkoleniowe | tak |
| Trener | |
| Stanowisko | |
| Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia




