Ocena potrzeb klienta (60 min)
Podczas poniższego szkolenia uczestnik dowie się, jak profesjonalnie przeanalizować potrzeby klienta.
Ponadto pozna szereg przepisów regulujących to zagadnienie. Pomoże on zrozumieć istotę tego
problemu i zdobyć wiedzę wymaganą przez Ustawodawcę. Każdy dystrybutor ubezpieczeń ma bowiem
powinność doszkalania się w tym zakresie.
PLAN SZKOLENIA:
1. Cel oraz zakres analizy potrzeb klienta.
2. Formy analizy potrzeb klienta.
3. Analiza potrzeb klienta – multiagenci.
4. Odmowa klienta.
5. Informacje o umowie ubezpieczenia.
6. Wytyczne KNF dla zakładów ubezpieczeń dotyczące dystrybucji ubezpieczeń.
7. Test.
Informacje dodatkowe
Forma | |
---|---|
Czas trwania | |
Język | |
Test | |
Zaświadczenie | |
Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
Zakres tematyczny | |
Stanowisko | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min) – Live Training
229.00zł (z VAT) -
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min)
89.00zł (z VAT) -
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
59.00zł (z VAT) -
Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)
59.00zł (z VAT)