Obsługa skarg i reklamacji (60 min)
Podczas szkolenia uczestnik dowie się, jak profesjonalnie obsługiwać skargi i reklamacje klientów.
Ponadto pozna szereg przepisów regulujących to zagadnienie. Materiał jest pomocny w zrozumieniu
istotę tego problemu i zdobyciu odpowiedniej wiedzy wymaganej przez ustawodawcę.
PLAN SZKOLENIA:
1. Ustawy regulujące.
2. Definicja reklamacji.
3. Podmioty postępowania reklamacyjnego.
4. Terminy odpowiedzi na reklamacje.
5. Procedury reklamacyjne.
6. Skarga.
7. Postępowanie mediacyjne Rzecznika Finansowego
Informacje dodatkowe
Forma | |
---|---|
Czas trwania | |
Język | |
Test | |
Zaświadczenie | |
Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
Zakres tematyczny | |
Stanowisko | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
46.00zł (z VAT) -
Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)
46.00zł (z VAT) -
Тrening «Droga od marzenia do celu»
0.00zł (z VAT) -
Doświadczenia rynku i analiza poprawności dokumentów po 3 latach obowiązku szkoleń zawodowych dla rynku pośrednictwa.
290.00zł (z VAT)