SPRZEDAŻ ZDALNA – NARZĘDZIA, METODY I TECHNIKI BUDOWANIA RELACJI.
Sprzedaż ubezpieczeń to zajęcie wyjątkowe nie tylko z uwagi na produkt, który oferujesz. Unikalność tej pracy wynika ze sposobu prowadzenia rozmów z potencjalnym Klientem.
Postęp rozwoju i wykorzystania nowych technologii oraz pandemia wymusiły na nas, dystrybutorach ubezpieczeń podniesienie swoich kwalifikacji w zakresie sprzedaży zdalnej.
Jeśli chcesz zostać lepszym sprzedawcą i poprawić swoje wyniki zapraszamy Cię do poznania odpowiednich technik, metod oraz narzędzi skutecznych w sprzedaży. Dzięki nim rozpoczniesz swoją przygodę w sprzedaży online i poprawisz swoją skuteczność w kontaktach telefonicznych.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- Dlaczego brak kontaktu fizycznego w trakcie spotkań online jest wyzwaniem?
- Jakie są kluczowe elementy i dobre praktyki spotkań online?
- Na co zwrócić uwagę przy spotkaniu online w kontekście wideo?
Nauczysz się:
- Maksymalnie koncentrować swojego rozmówce za pomocą odpowiednich technik.
- Angażować Klienta w rozmowę poprzez zadawanie pytań.
- Budować obrazy w głowie Klienta poprzez wizualizację słowem.
Szkolenie jest częścią kompleksowego pakietu szkoleń, wypełniającego 15-godzinny wymóg szkolenia dla pracowników dystrybuujących produkty ubezpieczeniowe, zawarty w dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/97 z dn. 20 stycznia 2016 r. w sprawie dystrybucji ubezpieczeń oraz Ustawie z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz.U.2018.2210 z dnia 2018.11.27).
Informacje dodatkowe
| Forma | |
|---|---|
| Czas trwania | |
| Język | |
| Test | |
| Zaświadczenie | |
| Materiały szkoleniowe | tak |
| Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
| Zakres tematyczny | |
| Trener | |
| Stanowisko | |
| Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia




