Twój koszyk jest obecnie pusty!
Przedstawienie rozwiązań językiem korzyści odpowiednim dla klienta (60 min)
PRZEDSTAWIENIE ROZWIĄZAŃ JĘZYKIEM KORZYŚCI ODPOWIEDNIM DLA KLIENTA. Od pierwszego spotkania z Klientem i właściwego przedstawienia oferty zależy sukces sprzedaży. Zatem, konsekwencje wynikające ze znajomości Klientów i posiadanej wiedzy, którą zdobywamy podczas rozmów handlowych przełożą się bezpośrednio na wynik. Nie pozostaje nic innego, jak właściwie przygotować się do rozmowy, rozpoznać potrzeby Klienta, przygotować ofertę w odpowiedzi […]
Opis
PRZEDSTAWIENIE ROZWIĄZAŃ JĘZYKIEM KORZYŚCI ODPOWIEDNIM DLA KLIENTA.
Od pierwszego spotkania z Klientem i właściwego przedstawienia oferty zależy sukces sprzedaży. Zatem, konsekwencje wynikające ze znajomości Klientów i posiadanej wiedzy, którą zdobywamy podczas rozmów handlowych przełożą się bezpośrednio na wynik. Nie pozostaje nic innego, jak właściwie przygotować się do rozmowy, rozpoznać potrzeby Klienta, przygotować ofertę w odpowiedzi na informacje jakie pozyskaliśmy i odpowiednio ją zakomunikować.
W schemacie dosyć poste, jak przełożyć to na praktykę? Pomocna może okazać się metoda Cecha – Zaleta – Korzyść.
Podczas szkolenia dowiesz się:
– jak korzystać z metody Cecha – Zaleta – Korzyść,
– jakie znaczenie podczas rozmów handlowych ma typologia Klienta,
– czym jest metoda aktywnego słuchania,
– jakich błędów nie popełniać podczas rozmowy z Klientem.
Nauczysz się:
– odpowiedniego definiowania i komunikowania argumentów,
– jak używać języka korzyści,
– odnajdywać korzyści wynikające z zalet.
Informacje dodatkowe
Forma | |
---|---|
Czas trwania | |
Język | |
Test | |
Zaświadczenie | |
Materiały szkoleniowe | tak |
Trener | |
Stanowisko | |
Zgodny z IDD |