Obsługa skarg i reklamacji

Pokazuje 1-6 z 6 wyników

“Czy on mnie słyszy?” – ABC komunikacji. Podstawy komunikacji z klientem.

kolejność realizacji: 1

(0 Opinia)
0
student
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie

Zdalnie i skutecznie – nowa rzeczywistość komunikacji. Podstawy zdalnej komunikacji z klientem.

kolejność realizacji: 2

(0 Opinia)
0
student
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie

Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym klientem.

kolejność realizacji: 1

(0 Opinia)
84
students
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie

Kody dostępów do naszych klientów. Wejdź na wyższy poziom! Znaczenie typologi klientów.

kolejność realizacji: 2

(0 Opinia)
81
students
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie

Skuteczne negocjacje w procesie reklamacji.

kolejność realizacji: 3

(0 Opinia)
100
students
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie