Analiza potrzeb klienta

Pokazuje 1-7 z 7 wyników

Myśl pytaniami w życiu i sprzedaży.

Kolejność realizacji 1

(0 Opinia)
1
student
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie

Metoda SPIN, czyli prawdziwy przełom w sprzedaży. Całkiem inne podejście do klienta.

kolejność realizacji: 2

(0 Opinia)
95
students
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie

Skuteczne badanie świata Klienta. Sprzedaż ubezpieczeń B2H(uman)

kolejność realizacji: 3

(0 Opinia)
0
student
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie

Sukcesja rodzinna dla początkujących. Prawo spadkowe i podatkowe: Sukcesja rodzinna – jeden z parametrów analizy potrzeb Klienta.

Znajomość prawa spadkowego i podatkowego w kontekście sprzedaży ubezpieczeń na życie to podstawowa wiedza Agenta ubezpieczeniowego. Podana w przystępny sposób wprowadza do skutecznego stosowania autorskiej techniki sprzedażowej Finansowania Procesu Dziedziczenia. Niewielka grupa Agentów ubezpieczeniowych porusza z Klientami ten temat,...

(0 Opinia)
0
student
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie

Emerytura czy permanentne wakacje? Zaawansowane Planowanie Emerytalne

Znajomość obecnego systemu emerytalnego oraz koncepcji zabezpieczenia emerytalnego są kluczowe dla skutecznego Planowania emerytalnego. Dzisiejszy Klient, przejęty swoją przyszłością finansową po zakończeniu pracy zawodowej chwyta się różnych sposobów by ją sobie zapewnić. Dlatego tak istotne jest umiejętne wprowadzenie Klienta...

(0 Opinia)
0
student
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie

Sukcesja rodzinna – moja specjalność. Doradztwo ubezpieczeniowe 4.0+ dla Ekspertów

PROGRAM 15 GODZINNY - ROCZNY WYMÓG IDD!

(0 Opinia)
96
students
0
Bezpłatnie
Bezpłatnie