BUDOWANIE WIZERUNKU ORAZ KONTAKT POSPRZEDAŻOWY Z KLIENTEM
Obsługa posprzedażowa jest tak samo ważnym elementem całego procesu, jak pozyskanie Klienta czy zawarcie kontraktu. Jako jego część składowa przekłada się na budowanie wizerunku i pozycji na rynku. Warto pamiętać, że identyfikacja wizualna, aktywność w mediach społecznościowych i reklama nie wystarczą by ten wizerunek budować. Podstawą pozostaje kontakt z Klientem, który zapamiętuje doświadczenia i na ich podstawie ocenia firmę. Zawieranie trwałych relacji z Klientami powinno stanowić priorytetowe zadanie osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z nimi. Zarówno na etapie prezentowania oferty, sprzedaży i obsługi posprzedażowej.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- kiedy i kto powinien dbać o wizerunek,
- kiedy kończy się rola sprzedawcy czy w ogóle się kończy?,
- czy hobby Klienta ma znaczenie w procesie posprzedażowym?.
Nauczysz się:
- korzystać z 10 dobrych praktyk na rozwój relacji z Klientem,
- zapewniać Klientowi komfort w procesie sprzedaży,
- klasyfikować różne rodzaje wizerunku.
Informacje dodatkowe
Forma | |
---|---|
Czas trwania | |
Język | |
Test | |
Zaświadczenie | |
Materiały szkoleniowe | tak |
Trener | |
Stanowisko | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min) – Live Training
229.00zł (z VAT) -
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min)
89.00zł (z VAT) -
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
59.00zł (z VAT) -
Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)
59.00zł (z VAT)