Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sprzedaż: 691 108 056 lub 502 276 250 HelpDesk: 508 149 244 lub 502 307 237 szkolenia@eofwca.pl
Analiza rynku i poszukiwanie klientów (60 min)

59.00 (z VAT)

ANALIZA RYNKU I POSZUKIWANIE KLIENTÓW

Analiza rynku i otoczenia firmy to zadanie konieczne do odrobienia przed wprowadzeniem oferty na rynek. Stanowi nieodłączny element procesu sprzedaży. Zatem warto wiedzieć jak się do niej przygotować i jakie informacje zbierać by wykonana praca dostarczyła wartościowych informacji. Rynek to miejsce do partnerskich interakcji organizacji z Klientem. Warto zatem wykorzystać dostępne narzędzia by efektywnie budować z nim relacje.

 

Podczas szkolenia dowiesz się:
- jakie czynniki należy brać pod uwagę podczas analizy rynku,
- od czego zależy udane wdrożenie produktu i jego sprzedaż,
- jakie czynniki wpływają na decyzję Klienta.

Nauczysz się:
-
zarządzać procesem pozyskiwania informacji o Kliencie,
- właściwie kierować komunikację do Klientów,
- efektywnie przedstawiać ofertę grupie odbiorców.

Informacje dodatkowe

Forma

Czas trwania

Język

Test

Zaświadczenie

Materiały szkoleniowe

tak

Trener

Stanowisko

,

Zgodny z IDD

Translate »
Filtr

Kurs zgodny z IDD +

Dział Ubezpieczeń +

Forma szkolenia -

Trener +