PRZEDSTAWIENIE ROZWIĄZAŃ JĘZYKIEM KORZYŚCI ODPOWIEDNIM DLA KLIENTA.
Od pierwszego spotkania z Klientem i właściwego przedstawienia oferty zależy sukces sprzedaży. Zatem, konsekwencje wynikające ze znajomości Klientów i posiadanej wiedzy, którą zdobywamy podczas rozmów handlowych przełożą się bezpośrednio na wynik. Nie pozostaje nic innego, jak właściwie przygotować się do rozmowy, rozpoznać potrzeby Klienta, przygotować ofertę w odpowiedzi na informacje jakie pozyskaliśmy i odpowiednio ją zakomunikować.
W schemacie dosyć poste, jak przełożyć to na praktykę? Pomocna może okazać się metoda Cecha – Zaleta – Korzyść.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- jak korzystać z metody Cecha – Zaleta – Korzyść,
- jakie znaczenie podczas rozmów handlowych ma typologia Klienta,
- czym jest metoda aktywnego słuchania,
- jakich błędów nie popełniać podczas rozmowy z Klientem.
Nauczysz się:
- odpowiedniego definiowania i komunikowania argumentów,
- jak używać języka korzyści,
- odnajdywać korzyści wynikające z zalet.
Informacje dodatkowe
Forma | |
---|---|
Czas trwania | |
Język | |
Test | |
Zaświadczenie | |
Materiały szkoleniowe | tak |
Trener | |
Stanowisko | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min) – Live Training
229.00zł (z VAT) -
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min)
89.00zł (z VAT) -
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
59.00zł (z VAT) -
Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)
59.00zł (z VAT)