Podczas tego szkolenia uczestnik zapozna się z prawami konsumentów. Ponadto pozna szereg
przepisów regulujących to zagadnienie w tym swoje obowiązki informacyjne wobec klienta, sposoby
zawierania umowy oraz, jakie prawa przysługują konsumentom. Pomoże to zrozumieć istotę tego
przedmiotu i zdobyć wiedzę wymaganą przez ustawodawcę.
PLAN SZKOLENIA:
1. Przyczyny ochrony konsumentów.
2. Konsument – definicja.
3. Umowa konsumencka oraz sposoby zawierania umów.
4. Obowiązki informacyjne dystrybutorów ubezpieczeń.
5. Umowy zawierane na odległość.
6. Analiza potrzeb klienta.
7. Odstąpienie od umowy.
8. Rękojmia i gwarancja.
9. Organy państwowe powołane do realizacji praw konsumenta.
10. Test.
Informacje dodatkowe
Forma | |
---|---|
Czas trwania | |
Język | |
Zaświadczenie | |
Test | |
Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
Zakres tematyczny | |
Stanowisko | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min) – Live Training
229.00zł (z VAT) -
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min)
89.00zł (z VAT) -
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
59.00zł (z VAT) -
Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)
59.00zł (z VAT)