Zdalnie i skutecznie – nowa rzeczywistość komunikacji. Podstawy zdalnej komunikacji z klientem (120min)
Pierwszy kwartał 2020 roku oraz epidemia Koronawirusa w dużym stopniu zmieniły sposób sprzedaży B2H(uman) przyspieszając rozwój zdalnych technik komunikacji z Klientem. To najwyższy czas by usystematyzować proces zdalnej komunikacji z Klientem. Począwszy od prospectingu poprzez nawiązanie pierwszego kontaktu, spotkania sprzedażowego, kończąc na serwisie. Możliwe, że znacząca część tego procesu zostanie z nami na zawsze. Czas zaprzyjaźnić się z nim!
Co zyskujesz?
- Znajomość skutecznych zasad zdalnej komunikacji.
- Umiejętność stosowania techniki komunikacji Basho.
- Katalog wybranych argumentów sprzedażowych.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Podstaw technik zdalnej komunikacji z Klientem.
- Doboru odpowiedniego narzędzia komunikacji.
- Elementów zdalnej sprzedaży.
Informacje dodatkowe
Zaświadczenie | |
---|---|
Czas trwania | 2 godziny |
Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
Forma | |
Język | |
Stanowisko | |
Test | |
Trener | |
Zakres tematyczny | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia