Wizerunek firmy i cele negocjacyjne. Skuteczne negocjacje w procesie reklamacji (120min)
Współcześnie organizacje dbają o proklienckie podejście, wiarygodny wizerunek i pozytywne doświadczenie Klienta (Client Experience). Proces Reklamacji to jeden
z newralgicznych punktów styku firmy z Klientem. Dlatego ważnym jest, aby niezależnie od rezultatu złożonej reklamacji Klient był usatysfakcjonowany a firma wciąż była spójna ze swoim pożądanym wizerunkiem
i rezultatem finansowym. Koniecznym jest wypracowanie skutecznego modelu negocjacyjnego do wykorzystania
w procesie reklamacyjnym. Co Zarząd chciałby usłyszeć w trakcie procesu reklamacji?
Co zyskujesz?
- Uspójnienie procesu reklamacji z celami firmy.
- Technikę wykorzystania określonej misji i strategii firmy w procesie negocjacji z Partnerami.
- Umiejętność stosowania wybranych technik negocjacyjnych.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Efektywnie wykorzystywać wypracowaną firmy w procesach sprzedaży i obsługi Klienta.
- Stosowania misji firmy jako argumentu negocjacyjnego z Partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Interpretacji wypracowanych zasad dla celów procesowych.
Informacje dodatkowe
Zaświadczenie | |
---|---|
Czas trwania | 2 godziny |
Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
Forma | |
Język | |
Stanowisko | |
Test | |
Trener | |
Zakres tematyczny | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min) – Live Training
229.00zł (z VAT) -
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min)
89.00zł (z VAT) -
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
59.00zł (z VAT) -
Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)
59.00zł (z VAT)