“Przemyślenia jednorożca” wiodące do rynkowej czołówki. Kodeks etyczny w biznesie krok po kroku (120min)
Etyka w biznesie to określenie bez wyznaczonych standardów w interpretacji. Na rynku spotykamy różne podejścia i oceny zagadnienia. Popularne kodeksy etyczne, dobrych praktyk czy uczciwej konkurencji – jakie tak naprawdę znaczenie mają z punktu widzenia Klienta? Jak w krótkim dostępnym podczas pierwszego spotkania z Klientem czasie przekonać go, że działamy etycznie i że jesteśmy godni zaufania?
Co zyskujesz?
- Podstawy niezbędne do zbudowania pozytywnego wizerunku biznesowego.
- Technikę szybkiego wzbudzania zaufania w oczach Klienta.
- Wybrane pozycje z Katalogu Zasad Etycznych wiodących do sukcesu – najlepsze praktyki z rynku.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- 5 warunków niezbędnych dla szybkiego zbudowania zaufania u Klienta.
- Identyfikowania zasad etycznych Twojego działania i Twojego biznesu oraz komunikowania ich Klientowi.
- Wykorzystania jednoznacznego argumentu potwierdzającego etyczne działanie wobec Klienta.
Informacje dodatkowe
| Zaświadczenie | |
|---|---|
| Czas trwania | |
| Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
| Forma | |
| Język | |
| Stanowisko | |
| Test | |
| Trener | |
| Zakres tematyczny | |
| Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia




