“Czy on mnie słyszy?” – ABC komunikacji. Podstawy komunikacji z klientem (120min)
Prawidłowa i skuteczna komunikacja z klientem może okazać się prostą drogą do sukcesu.
Bezpośrednia i efektywna komunikacja z klientem jest niezastąpionym wzorem do budowania długotrwałych relacji. To właśnie dzięki porozumieniu z klientami wiele firm odnosi ogromne sukcesy i prowadzi skuteczną sprzedaż. Odpowiednio prowadzona komunikacja pozwala przywiązać klientów do naszej marki, a tym samym zwiększyć sprzedaż.
Jak obsługiwać reklamacje aby nie tracić klientów? Jakie działania należy podejmować by szansa na to, że klient zostanie w naszym portfelu była większa? Odpowiedzi poznasz podczas szkolenia.
Co zyskujesz?
- Kompetencje niezbędne do efektywnego komunikowania się podczas przeprowadzania procesu reklamacji.
- Skuteczny przekaz – budowanie komunikatu w oparciu o odbiorcę.
- Wiedzę dotycząca stylów komunikacji i odpowiedni dobór do adresowanego klienta.
- Wypracowany własny model rozmowy z uwzględnieniem metod pracy na obiekcjach
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Najważniejszych zasad komunikacji,
- Rozpoznawać prawdziwe i ukryte potrzeby klienta, oraz styl komunikacji.
- Akcja – reakcja, czyli jak radzić sobie z obiekcjami, reklamacjami i zastrzeżeniami Klienta.
- Budować komunikat w oparciu o styl w jakim komunikuje się Klient.
Informacje dodatkowe
| Zaświadczenie | |
|---|---|
| Czas trwania | |
| Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
| Forma | |
| Język | |
| Stanowisko | |
| Test | |
| Trener | |
| Zakres tematyczny | |
| Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia




