Całkiem inne podejście do Klienta. Metoda SPIN, czyli prawdziwy przełom w sprzedaży (120min)
SPIN to wzór skutecznej metody sprzedaży. Potwierdzone naukowo rozwiązanie oparte na badaniach podczas których wykonano 35 tysięcy rozmów sprzedażowych. Prace nad nią trwały ponad 12 lat. Sprzedaż w modelu SPIN polega na zadawaniu właściwych pytań. Złe pytania mogą powodować spadek sprzedaży lub nawet doprowadzić do niefortunnego przestoju.
W SPIN’ie pozwalasz klientowi na zabranie głosu. SPIN jest akronimem 4 różnych typów pytań sprzedażowych, mających na celu wzbudzenie zainteresowania potencjalnego klienta i zbliżenie go do kupna.
Co zyskujesz?
- Nową kompetencję, którą będziesz mógł wykorzystać w praktyce.
- Wiedzę, jakich sprzedawców nie lubią klienci.
- Nowe podejście do pracy ze swoimi klientami.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Jak oddawać klientowi przestrzeń i jakie korzyści uzyskasz z tego jako doradca.
- Identyfikować potrzeby klienta wg. metodologii SPIN.
- 4 faz rozmowy handlowej.
- Tworzyć nowy model pytań.
Informacje dodatkowe
Zaświadczenie | |
---|---|
Czas trwania | |
Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
Forma | |
Język | |
Stanowisko | |
Test | |
Trener | |
Zakres tematyczny | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min) – Live Training
229.00zł (z VAT) -
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min)
89.00zł (z VAT) -
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
59.00zł (z VAT) -
Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)
59.00zł (z VAT)