Sprzedaż: 691 108 056 lub 502 276 250 HelpDesk: 508 149 244 lub 502 307 237 szkolenia@eofwca.pl
Całkiem inne podejście do Klienta. Metoda SPIN, czyli prawdziwy przełom w sprzedaży (120min)

330.00 (z VAT)

Produkt na zamówienie dla min. 8 osób
Cena dotyczy 1 osoby

Brak w magazynie

SPIN to wzór skutecznej metody sprzedaży. Potwierdzone naukowo rozwiązanie oparte na badaniach podczas których wykonano 35 tysięcy rozmów sprzedażowych. Prace nad nią trwały ponad 12 lat. Sprzedaż w modelu SPIN polega na zadawaniu właściwych pytań. Złe pytania mogą powodować spadek sprzedaży lub nawet doprowadzić do niefortunnego przestoju.
W SPIN’ie pozwalasz klientowi na zabranie głosu. SPIN jest akronimem 4 różnych typów pytań sprzedażowych, mających na celu wzbudzenie zainteresowania potencjalnego klienta i zbliżenie go do kupna.

Co zyskujesz?
  • Nową kompetencję, którą będziesz mógł wykorzystać w praktyce.
  • Wiedzę, jakich sprzedawców nie lubią klienci.
  • Nowe podejście do pracy ze swoimi klientami.
Podczas warsztatów nauczysz się:
  • Jak oddawać klientowi przestrzeń i jakie korzyści uzyskasz z tego jako doradca.
  • Identyfikować potrzeby klienta wg. metodologii SPIN.
  • 4 faz rozmowy handlowej.
  • Tworzyć nowy model pytań.

Informacje dodatkowe

Zaświadczenie

Czas trwania

Dział Ubezpieczeń

,

Forma

Język

Stanowisko

,

Test

Trener

Zakres tematyczny

Zgodny z IDD

Translate »
Filtr

Kurs zgodny z IDD +

Dział Ubezpieczeń +

Forma szkolenia -

Trener +