Całkiem inne podejście do Klienta. Metoda SPIN, czyli prawdziwy przełom w sprzedaży (120min)
			SPIN to wzór skutecznej metody sprzedaży. Potwierdzone naukowo rozwiązanie oparte na badaniach podczas których wykonano 35 tysięcy rozmów sprzedażowych. Prace nad nią trwały ponad 12 lat. Sprzedaż w modelu SPIN polega na zadawaniu właściwych pytań. Złe pytania mogą powodować spadek sprzedaży lub nawet doprowadzić do niefortunnego przestoju.
W SPIN’ie pozwalasz klientowi na zabranie głosu. SPIN jest akronimem 4 różnych typów pytań sprzedażowych, mających na celu wzbudzenie zainteresowania potencjalnego klienta i zbliżenie go do kupna.
Co zyskujesz?
- Nową kompetencję, którą będziesz mógł wykorzystać w praktyce.
 - Wiedzę, jakich sprzedawców nie lubią klienci.
 - Nowe podejście do pracy ze swoimi klientami.
 
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Jak oddawać klientowi przestrzeń i jakie korzyści uzyskasz z tego jako doradca.
 - Identyfikować potrzeby klienta wg. metodologii SPIN.
 - 4 faz rozmowy handlowej.
 - Tworzyć nowy model pytań.
 
Informacje dodatkowe
| Zaświadczenie | |
|---|---|
| Czas trwania | |
| Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe  | 
		
| Forma | |
| Język | |
| Stanowisko | |
| Test | |
| Trener | |
| Zakres tematyczny | |
| Zgodny z IDD | 
Najnowsze szkolenia
				



