Sprzedaż w kryzysie zaufania klienta. Jak prosprzedażowo obsłużyć klienta i jego skargę lub reklamację (120min)
„Zadowolony Klient powie trzem znajomym, niezadowolony dziesięciu”. Skarga lub reklamacja Klienta może być ciężkim orzechem do zgryzienia lub szansą na pozyskanie Jego zaufania i ponowną sprzedaż. To Ty wybierasz! Tylko od Twojego nastawienia zależy, czy będziesz w stanie zarządzić kryzysem zaufania Klienta, a pozorną porażkę przekuć w sukces.
Co zyskujesz?
- Nowe narzędzia komunikacyjne przydatne w sytuacji konfliktowej.
- Wiedzę psychologiczną na temat stylów interpersonalnych.
- Pewność siebie podczas trudnych rozmów z Klientem, budującą postawę partnerską.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Lepiej rozumieć stan emocjonalny Klienta i zarządzić nim we wspólnym interesie.
- Zachowań asertywnych, wspierających Cię w pozycji partnera podczas rozmowy z Klientem.
- Komunikować się z Klientem tak, aby pozyskać jego zaufanie i sprowokować okazję sprzedażową.
Informacje dodatkowe
| Zaświadczenie | |
|---|---|
| Czas trwania | 2 godziny |
| Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
| Forma | |
| Język | |
| Stanowisko | |
| Test | |
| Trener | |
| Zakres tematyczny | |
| Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia




