Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sprzedaż: 691 108 056 lub 502 276 250 HelpDesk: 508 149 244 lub 502 307 237 szkolenia@eofwca.pl
Wizerunek firmy i cele negocjacyjne. Skuteczne negocjacje w procesie reklamacji (120min)

330.00 (z VAT)

PRODUKT DEDYKOWANY DLA FIRM

Brak w magazynie

Współcześnie organizacje dbają o proklienckie podejście, wiarygodny wizerunek i pozytywne doświadczenie Klienta (Client Experience). Proces Reklamacji to jeden
z newralgicznych punktów styku firmy z Klientem. Dlatego ważnym jest, aby niezależnie od rezultatu złożonej reklamacji Klient był usatysfakcjonowany a firma wciąż była spójna ze swoim pożądanym wizerunkiem
i rezultatem finansowym. Koniecznym jest wypracowanie skutecznego modelu negocjacyjnego do wykorzystania
w procesie reklamacyjnym. Co Zarząd chciałby usłyszeć w trakcie procesu reklamacji?

Co zyskujesz?
  • Uspójnienie procesu reklamacji z celami firmy.
  • Technikę wykorzystania określonej misji i strategii firmy w procesie negocjacji z Partnerami.
  • Umiejętność stosowania wybranych technik negocjacyjnych.
Podczas warsztatów nauczysz się:
  • Efektywnie wykorzystywać wypracowaną firmy w procesach sprzedaży i obsługi Klienta.
  • Stosowania misji firmy jako argumentu negocjacyjnego z Partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • Interpretacji wypracowanych zasad dla celów procesowych.

Informacje dodatkowe

Zaświadczenie

Czas trwania

2 godziny

Dział Ubezpieczeń

,

Forma

Język

Stanowisko

Test

Trener

Zakres tematyczny

Zgodny z IDD

Translate »
Filtr

Kurs zgodny z IDD +

Dział Ubezpieczeń +

Forma szkolenia -

Trener +