Proces sprzedaży spójny z typami Klientów. Praca na dużym portfelu – warsztat (120min)
Emocje Klientów to jeden z podstawowych bodźców zakupowych. Sprzedaż powinna wynikać głównie z potrzeb klienta. Jednocześnie nieetycznym jest wykorzystywanie jedyni emocji w procesie zakupowym.. Połączenie tych dwóch elementów z naciskiem na potrzeby to podstawa wielu efektywnych procesów sprzedaży.
Odpowiednia segmentacja istniejącego portfela pozwoli na wyselekcjonowanie poszczególnych grup Klientów, których emocje mogą być podobne. Dzięki temu rezultat sprzedażowy może być bardziej przewidywalny .
Co zyskujesz?
- Skuteczne wykorzystanie posiadanej bazy Klientów.
- Umiejętność koncentracji na określonym segmencie rynku.
- Efektywne wykorzystanie zasobów do podwyższenia rezultatów sprzedażowych.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Efektywnej segmentacji posiadanego portfela Klientów.
- Budowania procesu sprzedaży dostosowanego do określonego profilu Klienta.
- Wykorzystania posiadanej bazy Klientów do skutecznego cross i up-sellingu.
Informacje dodatkowe
Zaświadczenie | |
---|---|
Czas trwania | |
Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
Forma | |
Język | |
Stanowisko | |
Test | |
Trener | |
Zakres tematyczny | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min) – Live Training
229.00zł (z VAT) -
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min)
89.00zł (z VAT) -
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
59.00zł (z VAT) -
Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)
59.00zł (z VAT)