Skuteczne negocjacje w procesie reklamacji. Zwycięskie negocjacje (120min)
Opis szkolenia:
Proces reklamacji jest zdarzeniem w relacjach z Klientem wywołującym silne emocje. Nierzadko jako rozstrzygający czynnik kontaktu Klienta z firmą w ogromnym stopniu wpływa na jego poziom satysfakcji i pozytywne doświadczenia. Jest wynikiem pewnej sprzeczności interesów Klienta i interesów firmy. Zatem kluczową umiejętnością jest stosowanie zasad skutecznych negocjacji tak, aby pogodzić oba interesy i utrzymać wysoki poziom satysfakcji po obu stronach. Reklamacja może okazać się metodą na budowanie długotrwałych relacji z klientem.
Co zyskujesz?
- Silną pozycję negocjacyjną.
- Paletę praktycznych i skutecznych narzędzi negocjacyjnych.
- Znajomość podstawowych zasad komunikacji i umiejętność radzenia sobie z obiekcjami Klienta.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Podstawowych zasad prowadzenia skutecznych negocjacji.
- Rozpoznawać typy negocjacyjne i odpowiednio na nie reagować.
- Skutecznych taktyk negocjacyjnych, które zastosujesz w odpowiednich sytuacjach reklamacyjnych.
Informacje dodatkowe
Zaświadczenie | |
---|---|
Czas trwania | |
Dział Ubezpieczeń | DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe |
Forma | |
Język | |
Stanowisko | |
Test | |
Trener | |
Zakres tematyczny | |
Zgodny z IDD |
Najnowsze szkolenia
-
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min) – Live Training
229.00zł (z VAT) -
Wpływ sukcesji osobistej na ubezpieczenia. Czy spadkodawca to Twój wybawca? (90 min)
89.00zł (z VAT) -
Sprzedaż zdalna. Narzędzia, metody i techniki budowania relacji. (60 min)
59.00zł (z VAT) -
Standardy etyki zawodowej. Jak działają słowa i zwroty w sprzedaży ubezpieczeń (60 min)
59.00zł (z VAT)