Szkolenia
Wyświetlanie 25–36 z 63 wynikówPosortowane według najnowszych
-
Przedstawienie rozwiązań językiem korzyści odpowiednim dla klienta (60 min)
65.00zł (z VAT) -
Jak angażować Klienta w rozmowę? (60 min)
65.00zł (z VAT) -
Przywództwo w czasach kryzysu. Zarządzanie zespołem rozproszonym. Budowanie więzi i koncentracja na celach (120min)
330.00zł (z VAT) -
Szef to powołanie Inspirujący Lider zmiany (120min)
330.00zł (z VAT) -
Etyka w biznesie – moda czy konieczność? Etyka jako fundament biznesu (120min)
330.00zł (z VAT) -
Zdalnie i skutecznie – nowa rzeczywistość komunikacji. Podstawy zdalnej komunikacji z klientem (120min)
330.00zł (z VAT) -
Sprzedaż w kryzysie zaufania klienta. Jak prosprzedażowo obsłużyć klienta i jego skargę lub reklamację (120min)
330.00zł (z VAT) -
Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym Klientem (120min)
330.00zł (z VAT) -
Kody dostępów do naszych klientów. Wejdź na wyższy poziom! Znaczenie typologi klientów (120min)
330.00zł (z VAT) -
Myśl pytaniami w życiu i sprzedaży. Sztuka zadawania właściwych pytań w procesie oceny potrzeb klienta (240min)
660.00zł (z VAT) -
Skuteczne badanie świata Klienta. Sprzedaż ubezpieczeń B2H(uman) (120min)
330.00zł (z VAT) -
Sztuka komunikacji interpersonalnej. Radzenie sobie z trudnym klientem (120min)
330.00zł (z VAT)