W stadzie siła

Dzięki pracy z kadrą wykwalifikowanych trenerów, doświadczonych profesjonalistów biegle poruszających się w tematyce wskazanej w ustawie możemy zaproponować Ci kompleksową bazę wiedzy.

MAŁGORZATA LEKTARSKA
Trener i Manager, od początku kariery związana ze sprzedażą. Budując 20 letnie doświadczenie pracowała dla najbardziej znaczących korporacji na rynku kredytowo – leasingowym. Jako Manager sprzedawała i motywowała do sprzedaży swoje zespoły. Jako Trener praktycznie przekazywała wiedzę i swoją wizje jak rozumie sprzedaż.

Łącząc siły i kompetencje obecnie realizuje projekty szkoleniowe i prowadzi procesy coachingowe dla kadry managerskiej. W realizowanych projektach stawia na relację „Human to Human” i efekt „WOW” dzięki którym sprzedaż to coś więcej niż zysk z transakcji, a klienci wracają by kontynuować współpracę.

Współpracę z firmą eOFWCA rozpoczęła w 2019 roku od projektu budowania świadomości o PPE i PPK w społeczeństwie. Obecnie angażuje się w obszar jakim jest poszerzanie wiedzy i kompetencji pracowników Towarzystw Ubezpieczeniowych zgodnie z wymogami IDD. Jednocześnie ostatni czas to szereg szkoleń dla znaczących Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych oraz czołowych firm biorąc pod uwagę wielkość zatrudnienia.

Prywatnie i zawodowo zaraża optymizmem i ogromną dawką pozytywnej energii. Jako organizator wyjazdów zagranicznych dla kobiet „zwiedzanie przez bieganie” inspiruje kobiety do zdobywania własnego Mont Everest.

Dopinguje ludzi do działania, czerpiąc z tego ogromną satysfakcję!
PIOTR STANISZKIS
Trener, konsultant oraz mentor polsko i anglojęzyczny. Ekspert w dziedzinie projektowania i wzmacniania procesów Agile Integrity Selling czyli Etycznej Sprzedaży w Zmianie oraz zarządzania nią. 15 letnie doświadczenie trenerskie poprzedzone wieloletnią pracą w obszarach sprzedaży w branży finansowej i zarządzanie nimi pozwoliły zbudować wiarygodność na sali szkoleniowej. Jednocześnie upoważniają go do projektowania innowacyjnych procesów sprzedażowych. Zaangażowany społecznie w projekty rozwojowe i edukacyjne dla osób rozpoczynających przygodę z biznesem.

Magister prawa, ATK, Warszawa i politologii, Carleton University, Ottawa, Canada. Ukończył również Negotiation & Arbitration Program, Law School/Windsor University, Canada. Posiada certyfikaty: Trener Sprzedaży, ATS, Wrocław, Master Business Trainer/Ekspert, ODITK, Gdańsk oraz Evaluation of Four Kirkpatrick Levels, FOR, Kraków.

Tematyka prowadzonych szkoleń obejmuje m. in.: rozwój rynku i networking, budowanie długotrwałych biznesowych relacji, skuteczna komunikacja B2H(uman), innowacyjne koncepty sprzedażowe, skuteczne negocjacje, mistrzowska sprzedaż i obsługa Klienta, budowanie i zarządzanie skutecznym zespołem, milenialsi w pracy, TTET (Train-the-Effective Trainers).
Publikacje:
  • „Etyczna sprzedaż w branży ubezpieczeniowej – poszukiwanie jednorożca?” 2018; „Etyka w sprzedaży ubezpieczeń” 2015;
  • "Etyka w sprzedaży ubezpieczęń" 2015
  • „Jak skutecznie wdrożyć najlepsze rozwiązanie dla Klienta” 2010;
  • „Jak być skutecznym wykorzystując Analizę Potrzeb Klienta” 2009;
Pracował m. in. dla: London Life Insurance, Great West Life, Artsmarketing Services, ING NN, Nationale Nederlanden, AXA, Prudential, AVIVA, MetLife, PZU, WARTA, PKO BP, BZ WBK, Santander, ING Bank, BOSCH, CIECH.
TOMASZ MARKOWSKI
Trener Biznesu, Konsultant i Asesor AC/DC. Członek Polskiego Towarzystwa Metody AC/DC. Ekspert w dziedzinie sprzedaży opartej na relacjach, obsłudze klienta, komunikacji interpersonalnej oraz wystąpień publicznych. W trakcie 17 letniego doświadczenia zawodowego związany biznesowo z korporacjami ubezpieczeniowymi jako Agent, Trener i Menedżer Sprzedaży.

W pracy łączy wiedzę akademicką z zakresu Społecznej Psychologii Biznesu, doświadczenie wyniesione z sali szkoleniowej, praktykę sprzedażową oraz ciągłą chęć poszukiwania nowych rozwiązań, adekwatnie do zmieniających się okoliczności i otoczenia biznesowego. Sztuka zadawania pytań i „myślenia pytaniami”, które otwierają oczy na świat to jego konik.

W pracy i życiu kieruje się maksymą Winstona Churchilla: „Nastawienie to mała rzecz, która robi wielką różnicę”. Dlatego za kluczowe działanie uznaje dotarcie do Uczestnika warsztatów i pomoc w zbudowaniu motywacji. Praca na tym zasobie otwiera zupełnie nowe możliwości.

Pracował m.in. dla: Nationale-Nederlanden, AXA, AVIVA, T-Mobile, Grupa PZU, Electrolux, Tauron, Pilkington, Vantis Holding, UM Bielsko-Biała, PGNiG, Dolnośląska Izba Architektów, Orlen, Orange, Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych, Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Wodzisławiu Śląskim, Barmix, 4ride.pl, Inkubator Przedsiębiorczości oraz Izba Gospodarcza w Wodzisławiu Śląskim.