• Jak to działa ?
  • Szkolenia
    • Szkolenia IDD
    • Szkolenia rozwojowe
  • Trenerzy
  • 0

    Twój koszyk

    Your cart is empty
    • Wyszukaj kurs

SZKOLENIA ZAWODOWE ONLINE I WARSZTATY ONLINE EOFWCA
  • Jak to działa ?
  • Szkolenia
    • Szkolenia IDD
    • Szkolenia rozwojowe
  • Trenerzy
  • 0

    Twój koszyk

    Your cart is empty
    • Wyszukaj kurs

Szkolenia IDD

Wyświetlanie 1–16 z 96 wyników

  • “Czy on mnie słyszy?” – ABC komunikacji. Podstawy komunikacji z klientem.

    Wybierz dogodny dla Ciebie termin szkolenia i zapisz się !

    170.00zł (zw. z VAT) Zapisz się !
  • “Czy on mnie słyszy?” – ABC komunikacji. Podstawy komunikacji z klientem.

    BEZPŁATNA WYCENA W 4 PROSTYCH KROKACH :

    DODAJ SZKOLENIE “DO ZAPYTANIA”

    PRZEJDŻ DO ZAMÓWIENIA I UZUPEŁNIJ WSZYSTKIE DANE FIRMOWE

    PODAJ NAM…

    170.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • “Przemyślenia jednorożca” wiodące do rynkowej czołówki. Kodeks etyczny w biznesie krok po kroku.

    Wybierz dogodny dla Ciebie termin szkolenia i zapisz się !

    170.00zł (zw. z VAT) Zapisz się !
  • “Przemyślenia jednorożca” wiodące do rynkowej czołówki. Kodeks etyczny w biznesie krok po kroku.

    BEZPŁATNA WYCENA W 4 PROSTYCH KROKACH :

    DODAJ SZKOLENIE “DO ZAPYTANIA”

    PRZEJDŻ DO ZAMÓWIENIA I UZUPEŁNIJ WSZYSTKIE DANE FIRMOWE

    PODAJ NAM…

    170.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • Aktywna sprzedaż i zdobywanie rekomendacji (60 min)

    AKTYWNA SPRZEDAŻ I ZDOBYWANIE REKOMENDACJI Dokonując wyboru podczas zakupu Klienci często opierają się na opinii innych. Wiąże się to z tzw. społecznym dowodem słuszności. Wierząc, że opinia innych jest…

    39.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • Analiza potrzeb Klienta – Aspekty prawne (60 min)

    ANALIZA POTRZEB KLIENTA – ASPEKTY PRAWNE Przed zawarciem umowy ubezpieczenia dystrybutor ma obowiązek dokonać analizy potrzeb Klienta. Na rynku istnieje wiele produktów ubezpieczeniowych, które chronią nas i nasz majątek…

    39.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • Analiza rynku i poszukiwanie klientów (60 min)

    ANALIZA RYNKU I POSZUKIWANIE KLIENTÓW Analiza rynku i otoczenia firmy to zadanie konieczne do odrobienia przed wprowadzeniem oferty na rynek. Stanowi nieodłączny element procesu sprzedaży. Zatem warto wiedzieć jak…

    39.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym Klientem.

    BEZPŁATNA WYCENA W 4 PROSTYCH KROKACH :

    DODAJ SZKOLENIE “DO ZAPYTANIA”

    PRZEJDŻ DO ZAMÓWIENIA I UZUPEŁNIJ WSZYSTKIE DANE FIRMOWE

    PODAJ NAM…

    170.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym Klientem.

    Wybierz dogodny dla Ciebie termin szkolenia i zapisz się !

    170.00zł (zw. z VAT) Zapisz się !
  • Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym Klientem.

    Wybierz dogodny dla Ciebie termin szkolenia i zapisz się !

    170.00zł (zw. z VAT) Zapisz się !
  • Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym Klientem.

    BEZPŁATNA WYCENA W 4 PROSTYCH KROKACH :

    DODAJ SZKOLENIE “DO ZAPYTANIA”

    PRZEJDŻ DO ZAMÓWIENIA I UZUPEŁNIJ WSZYSTKIE DANE FIRMOWE

    PODAJ NAM…

    170.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • Budowanie wizerunku oraz kontakt posprzedażowy z Klientem (60 min)

    BUDOWANIE WIZERUNKU ORAZ KONTAKT POSPRZEDAŻOWY Z KLIENTEM Obsługa posprzedażowa jest tak samo ważnym elementem całego procesu, jak pozyskanie Klienta czy zawarcie kontraktu. Jako jego część składowa przekłada się na…

    39.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • Całkiem inne podejście do Klienta. Metoda SPIN, czyli prawdziwy przełom w sprzedaży.

    Wybierz dogodny dla Ciebie termin szkolenia i zapisz się !

    170.00zł (zw. z VAT) Zapisz się !
  • Całkiem inne podejście do Klienta. Metoda SPIN, czyli prawdziwy przełom w sprzedaży.

    BEZPŁATNA WYCENA W 4 PROSTYCH KROKACH :

    DODAJ SZKOLENIE “DO ZAPYTANIA”

    PRZEJDŻ DO ZAMÓWIENIA I UZUPEŁNIJ WSZYSTKIE DANE FIRMOWE

    PODAJ NAM…

    170.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • Dystrybucja ubezpieczeń (180 min)

    Szkolenie wprowadza w najważniejsze informacje z zakresu dystrybucji ubezpieczeń. Ponadto przedstawia szereg przepisów regulujących to zagadnienie. Pomoże w zrozumieniu mechanizmów oraz zależności występujących na rynku ubezpieczeń. PLAN SZKOLENIA: 1….

    75.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • Etyka w biznesie – moda czy konieczność? Etyka jako fundament biznesu.

    BEZPŁATNA WYCENA W 4 PROSTYCH KROKACH :

    DODAJ SZKOLENIE “DO ZAPYTANIA”

    PRZEJDŻ DO ZAMÓWIENIA I UZUPEŁNIJ WSZYSTKIE DANE FIRMOWE

    PODAJ NAM…

    170.00zł (zw. z VAT) Dodaj do koszyka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Kolejny

Wyszukaj kurs

Zamawiajacy

Dział Ubezpieczeń

Zakres tematyczny

Stanowisko

Rodzaj szkolenia

Wybierz Trenera

Zapisz się do newslettera

Zapisz się teraz i otrzymuj cotygodniowy newsletter z materiałami edukacyjnymi, nowymi kursami, ciekawymi wpisami i nie tylko!

Kadra profesjonalnych instruktorów

Dzięki pracy z kadrą wykwalifikowanych trenerów, doświadczonych profesjonalistów biegle poruszających się w tematyce wskazanej w ustawie możemy zaproponować Ci kompleksową bazę wiedzy.
 
Szkolenia prowadzone są tylko przez zaufanych trenerów.
Poznaj nasza kadrę
Kontakt

eOFWCA.pl Sp z o.o

Rydygiera 11 / 195

01-793 Warszawa

NIP: 877 148 07 23
REGON: 381123345

Kontakt
  •  szkolenia@eofwca.pl
  •  514 028 541

Facebook-f Google Linkedin

eOFWCA 2021 / projekt i wykonanie Internetowi.eu

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Cookies
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Manage services Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}