-
Analiza potrzeb Klienta – Aspekty prawne (60 min)
ANALIZA POTRZEB KLIENTA – ASPEKTY PRAWNE Przed zawarciem umowy ubezpieczenia dystrybutor ma obowiązek dokonać analizy potrzeb Klienta. Na rynku istnieje wiele produktów ubezpieczeniowych, które chronią nas i nasz majątek…
-
Dystrybucja ubezpieczeń (180 min)
Szkolenie wprowadza w najważniejsze informacje z zakresu dystrybucji ubezpieczeń. Ponadto przedstawia szereg przepisów regulujących to zagadnienie. Pomoże w zrozumieniu mechanizmów oraz zależności występujących na rynku ubezpieczeń. PLAN SZKOLENIA: 1….
-
Jak angażować Klienta w rozmowę? (60 min)
JAK ANGAŻOWAĆ KLIENTA W ROZMOWĘ? JAK POBUDZIĆ JEGO ŚWIADOMOŚĆ UBEZPIECZENIOWĄ? Sprzedaż ubezpieczeń, to najtrudniejsza sprzedaż na świecie. Dlaczego? Jako Agent ubezpieczeniowy musisz przekonać Klienta do zakupu produktu, z którego…
-
Likwidacja szkód osobowych – Rodzaje roszczeń (60 min)
LIKWIDACJA SZKÓD OSOBOWYCH – RODZAJE ROSZCZEŃ Podczas szkolenia zdobędziesz pogłębioną wiedzę na temat zasad funkcjonowania procesu likwidacji szkód osobowych oraz rodzaje roszczeń. Wyjaśnione zostanie pojęcie szkody w polskim prawie…
-
Obowiązki agenta w świetle ustawy o dystrybucji ubezpieczeń (60 min)
OBOWIĄZKI AGENTA W ŚWIETLE USTAWY O DYSTRYBUCJI UBEZPIECZEŃ Agent ubezpieczeniowy reprezentuje zakład ubezpieczeń i działa w jego imieniu lub na jego rzecz. Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń z dnia 15…
-
Obsługa skarg i reklamacji (60 min)
Podczas szkolenia uczestnik dowie się, jak profesjonalnie obsługiwać skargi i reklamacje klientów. Ponadto pozna szereg przepisów regulujących to zagadnienie. Materiał jest pomocny w zrozumieniu istotę tego problemu i zdobyciu…
-
Ocena potrzeb klienta (60 min)
Podczas poniższego szkolenia uczestnik dowie się, jak profesjonalnie przeanalizować potrzeby klienta. Ponadto pozna szereg przepisów regulujących to zagadnienie. Pomoże on zrozumieć istotę tego problemu i zdobyć wiedzę wymaganą przez…
-
Ochrona danych osobowych (60 min)
Dzięki szkoleniu uczestnik zapozna się z podstawowymi zagadnieniami związanymi z zapobieganiem praniu pieniędzy. Pomoże on zrozumieć istotę tego problemu i zdobyć wiedzę wymaganą przez Ustawodawcę. Każdy pracownik instytucji obowiązanej…
-
Ochrona Klienta na rynku usług finansowych (60 min)
OCHRONA KLIENTA NA RYNKU USŁUG FINANSOWYCH Anna Grykin Agent, jako profesjonalny uczestnik rynku finansowego, powinien legitymować się wiedzą na temat przysługujących Klientom uprawnień związanych z ochroną ich praw wobec…
-
Organizacja systemu emerytalnego (60min)
Szkolenie przygotowane zostało z myślą o wprowadzeniu w podstawowe zagadnienia dotyczące organizacji systemu emerytalnego. PLAN SZKOLENIA: 1. Definicja systemu emerytalnego. 2. 3-ch filary systemu emerytalnego 3. Świadczenia wypłacane z…
-
Prawo podatkowe (120 min)
Dzięki szkoleniu uczestnik zapozna się z podstawowymi zagadnieniami związanymi z prawem podatkowym. Pomoże on zrozumieć istotę tego przedmiotu. PLAN SZKOLENIA: 1. Podstawowe informacje. 2. Podmioty prawa podatkowego. 3. Odpowiedzialność…