Opis szkolenia:
Proces reklamacji jest zdarzeniem w relacjach z Klientem wywołującym silne emocje. Nierzadko jako rozstrzygający czynnik kontaktu Klienta z firmą w ogromnym stopniu wpływa na jego poziom satysfakcji i pozytywne doświadczenia. Jest wynikiem pewnej sprzeczności interesów Klienta i interesów firmy. Zatem kluczową umiejętnością jest stosowanie zasad skutecznych negocjacji tak, aby pogodzić oba interesy i utrzymać wysoki poziom satysfakcji po obu stronach. Reklamacja może okazać się metodą na budowanie długotrwałych relacji z klientem.
Co zyskujesz?
- Silną pozycję negocjacyjną.
- Paletę praktycznych i skutecznych narzędzi negocjacyjnych.
- Znajomość podstawowych zasad komunikacji i umiejętność radzenia sobie z obiekcjami Klienta.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Podstawowych zasad prowadzenia skutecznych negocjacji.
- Rozpoznawać typy negocjacyjne i odpowiednio na nie reagować.
- Skutecznych taktyk negocjacyjnych, które zastosujesz w odpowiednich sytuacjach reklamacyjnych.