Zdalnie i skutecznie – nowa rzeczywistość komunikacji. Podstawy zdalnej komunikacji z klientem

170.00 (zw. z VAT)

BEZPŁATNA WYCENA W 4 PROSTYCH KROKACH :

  1. DODAJ SZKOLENIE “DO ZAPYTANIA”

  2. PRZEJDŻ DO ZAMÓWIENIA I UZUPEŁNIJ WSZYSTKIE DANE FIRMOWE

  3. PODAJ NAM W UWAGACH DO ZAMÓWIENIA LICZBĘ OSÓB DLA JAKIEJ MAMY PRZYGOTOWAĆ WYCENĘ

  4. NACIŚNIJ “KUPUJE I PŁACĘ” A MY W CIĄGU 1-2 DNI ROBOCZYCH PRZYGOTUJEMY DLA CIEBIE BEZPŁATNĄ WYECENĘ

Pierwszy kwartał 2020 roku oraz epidemia Koronawirusa w dużym stopniu zmieniły sposób sprzedaży B2H(uman) przyspieszając rozwój zdalnych technik komunikacji z Klientem. To najwyższy czas by usystematyzować proces zdalnej komunikacji z Klientem. Począwszy od prospectingu poprzez nawiązanie pierwszego kontaktu, spotkania sprzedażowego, kończąc na serwisie. Możliwe, że znacząca część tego procesu zostanie z nami na zawsze. Czas zaprzyjaźnić się z nim!

Co zyskujesz?
  • Znajomość skutecznych zasad zdalnej komunikacji.
  • Umiejętność stosowania techniki komunikacji Basho.
  • Katalog wybranych argumentów sprzedażowych.
Podczas warsztatów nauczysz się:
  • Podstaw technik zdalnej komunikacji z Klientem.
  • Doboru odpowiedniego narzędzia komunikacji.
  • Elementów zdalnej sprzedaży.

Informacje dodatkowe

Forma

Live training zapytanie

Trener

Piotr Staniszkis

Język

polski

Certyfikat

tak

Czas trwania

2 godziny

Dział Ubezpieczeń

DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe

Zakres tematyczny

Obsługa skarg i reklamacji

Stanowisko

Doradca

Zamawiający

Firma