„Zadowolony Klient powie trzem znajomym, niezadowolony dziesięciu”. Skarga lub reklamacja Klienta może być ciężkim orzechem do zgryzienia lub szansą na pozyskanie Jego zaufania i ponowną sprzedaż. To Ty wybierasz! Tylko od Twojego nastawienia zależy, czy będziesz w stanie zarządzić kryzysem zaufania Klienta, a pozorną porażkę przekuć w sukces.
Co zyskujesz?
- Nowe narzędzia komunikacyjne przydatne w sytuacji konfliktowej.
- Wiedzę psychologiczną na temat stylów interpersonalnych.
- Pewność siebie podczas trudnych rozmów z Klientem, budującą postawę partnerską.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Lepiej rozumieć stan emocjonalny Klienta i zarządzić nim we wspólnym interesie.
- Zachowań asertywnych, wspierających Cię w pozycji partnera podczas rozmowy z Klientem.
- Komunikować się z Klientem tak, aby pozyskać jego zaufanie i sprowokować okazję sprzedażową.