Myśl pytaniami w życiu i sprzedaży. Sztuka zadawania właściwych pytań w procesie oceny potrzeb klienta.

300.00 (zw. z VAT)

BEZPŁATNA WYCENA W 4 PROSTYCH KROKACH :

  1. DODAJ SZKOLENIE “DO ZAPYTANIA”

  2. PRZEJDŻ DO ZAMÓWIENIA I UZUPEŁNIJ WSZYSTKIE DANE FIRMOWE

  3. PODAJ NAM W UWAGACH DO ZAMÓWIENIA LICZBĘ OSÓB DLA JAKIEJ MAMY PRZYGOTOWAĆ WYCENĘ

  4. NACIŚNIJ “KUPUJE I PŁACĘ” A MY W CIĄGU 1-2 DNI ROBOCZYCH PRZYGOTUJEMY DLA CIEBIE BEZPŁATNĄ WYECENĘ

„Żaden problem nie jest przeszkodą, jeśli umiemy postawić właściwe pytanie”. Ta starożytna maksyma idealnie oddaje sedno warsztatów. Diagnoza potrzeb Klienta czy jakakolwiek inna rozmowa z drugim człowiekiem jest jak zderzenie dwóch nieznanych sobie światów. Dwóch punktów widzenia. Swój świat znasz, ale czy umiesz poznać i naprawdę zrozumieć swojego rozmówcę?

Co zyskujesz?
  • Praktyczną wiedzę, inspirujące przykłady oraz wskazówki do pracy z przykładami.
  • Użyteczne narzędzia do diagnozy potrzeb z Klienta.
  • Nowe umiejętności komunikacyjne niezbędne na drodze do skuteczności w sprzedaży.
Podczas warsztatów nauczysz się:
  • Zadawać właściwe pytania, które pomogą Ci w jak największym stopniu poznać j „Świat Klienta”, a tym samym dobrać najlepsze dostępne rozwiązanie w jego sytuacji.
  • Badać potrzeby Klientów, zadając kontekstowo pytania otwarte „od ogółu do szczegółu”.
  • Jakie bariery mogą stanąć na drodze do wprowadzenia zmian i jak się do nich przygotować?
  • Unikać pułapek i problemów w komunikacji interpersonalnej.

Informacje dodatkowe

Forma

Live training zapytanie

Trener

Tomasz Markowski

Język

polski

Certyfikat

tak

Czas trwania

4 godziny

Zamawiający

Firma

Dział Ubezpieczeń

DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe

Zakres tematyczny

Ocena potrzeb klienta

Stanowisko

Doradca