Metoda SPIN, czyli prawdziwy przełom w sprzedaży. Całkiem inne podejście do klienta.

170.00 (zw. z VAT)

BEZPŁATNA WYCENA W 4 PROSTYCH KROKACH :

  1. DODAJ SZKOLENIE “DO ZAPYTANIA”

  2. PRZEJDŻ DO ZAMÓWIENIA I UZUPEŁNIJ WSZYSTKIE DANE FIRMOWE

  3. PODAJ NAM W UWAGACH DO ZAMÓWIENIA LICZBĘ OSÓB DLA JAKIEJ MAMY PRZYGOTOWAĆ WYCENĘ

  4. NACIŚNIJ “KUPUJE I PŁACĘ” A MY W CIĄGU 1-2 DNI ROBOCZYCH PRZYGOTUJEMY DLA CIEBIE BEZPŁATNĄ WYECENĘ

SPIN to wzór skutecznej metody sprzedaży. Potwierdzone naukowo rozwiązanie oparte na badaniach podczas których wykonano 35 tysięcy rozmów sprzedażowych. Prace nad nią trwały ponad 12 lat. Sprzedaż w modelu SPIN polega na zadawaniu właściwych pytań. Złe pytania mogą powodować spadek sprzedaży lub nawet doprowadzić do niefortunnego przestoju.
W SPIN’ie pozwalasz klientowi na zabranie głosu. SPIN jest akronimem 4 różnych typów pytań sprzedażowych, mających na celu wzbudzenie zainteresowania potencjalnego klienta i zbliżenie go do kupna.

Co zyskujesz?
  • Nową kompetencję, którą będziesz mógł wykorzystać w praktyce.
  • Wiedzę, jakich sprzedawców nie lubią klienci.
  • Nowe podejście do pracy ze swoimi klientami.
Podczas warsztatów nauczysz się:
  • Jak oddawać klientowi przestrzeń i jakie korzyści uzyskasz z tego jako doradca.
  • Identyfikować potrzeby klienta wg. metodologii SPIN.
  • Jakie bariery mogą stanąć na drodze do wprowadzenia zmian i jak się do nich przygotować?
  • 4 faz rozmowy handlowej.
  • Tworzyć nowy model pytań.

Informacje dodatkowe

Forma

Live training zapytanie

Trener

Małgorzata Lektarska

Język

polski

Certyfikat

tak

Czas trwania

2 godziny

Zamawiający

Firma

Dział Ubezpieczeń

DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe

Zakres tematyczny

Ocena potrzeb klienta

Stanowisko

Doradca