Analiza rynku i poszukiwanie klientów (60 min)

39.00 (zw. z VAT)

ANALIZA RYNKU I POSZUKIWANIE KLIENTÓW

Analiza rynku i otoczenia firmy to zadanie konieczne do odrobienia przed wprowadzeniem oferty na rynek. Stanowi nieodłączny element procesu sprzedaży. Zatem warto wiedzieć jak się do niej przygotować i jakie informacje zbierać by wykonana praca dostarczyła wartościowych informacji. Rynek to miejsce do partnerskich interakcji organizacji z Klientem. Warto zatem wykorzystać dostępne narzędzia by efektywnie budować z nim relacje.

 

Podczas szkolenia dowiesz się:
– jakie czynniki należy brać pod uwagę podczas analizy rynku,
– od czego zależy udane wdrożenie produktu i jego sprzedaż,
– jakie czynniki wpływają na decyzję Klienta.

Nauczysz się:
zarządzać procesem pozyskiwania informacji o Kliencie,
– właściwie kierować komunikację do Klientów,
– efektywnie przedstawiać ofertę grupie odbiorców.

Informacje dodatkowe

Forma

Video e-learning

Czas trwania

60 minut

Język

polski

Test

tak

Certyfikat

tak

Materiały szkoleniowe

tak

Dział Ubezpieczeń

DZIAŁ I – ubezpieczenia na życie, DZIAŁ II – pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe

Zakres tematyczny

Ocena potrzeb klienta

Trener

Anna Rączkowiak

Stanowisko

Doradca, Manager

Zamawiający

Firma, Indywidualne