Obsługa skarg i reklamacji

Pokazuje 1-6 z 6 wyników

“Czy on mnie słyszy?” – ABC komunikacji. Podstawy komunikacji z klientem.

kolejność realizacji: 1

(0 Opinia)
120
students
0
349.00 zł
349.00 zł

Zdalnie i skutecznie – nowa rzeczywistość komunikacji. Podstawy zdalnej komunikacji z klientem.

kolejność realizacji: 2

(0 Opinia)
86
students
0
349.00 zł
349.00 zł

Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym Klientem.

kolejność realizacji: 1

(0 Opinia)
120
students
0
299.00 zł
299.00 zł

Kody dostępów do naszych Klientów. Wejdź na wyższy poziom! Znaczenie typologi klientów.

kolejność realizacji: 2

(0 Opinia)
120
students
0
399.00 zł
399.00 zł

Skuteczne negocjacje w procesie reklamacji. Zwycięskie negocjacje.

kolejność realizacji: 3

(0 Opinia)
0
student
0
399.00 zł
399.00 zł